Aku Energija
Nov 20, 2017

Visok pritisk

3 comments

Edited: Nov 28, 2017

Spoštovani, stara sem 63 let, pred enim letom sem pričela jemati zdravila za zdravljene visokega krvnega tlaka. Stranski učinki zdravila mi povzročajo velike težave (tudi izgubo las). Sicer pazim na prehrano, se veliko gibljem in nisem predebela. Zanima me ali bi v mojem primeru prišla v poštev tradicionalna kitajska medicina? Hvala za odgovor in lep pozdrav

Aku Energija
Dec 4, 2017Edited: Dec 4, 2017

The answer is yes, but you should also continue with your medication until ,in terms of TCM understanding, your general level of energy and the Kidney system function are improved then you may slowly and controllably reduce the dosage of medication. For the time being, you should communicate with your doctor about the side effects of hypertension medication and request for adjustment.

 

Hypertension at your age is usually caused by weak Kidney energy that it fails to provide enough calming (water) energy. Sometimes, it could also caused by "attacks from foreign pathogen" (just like when we get a cold). The most complicated situation is that if you are also suffering from overactive Liver system. That means you Liver system is generating too much and unnecessary excitement (fire) energy. For your age, cleaning fire energy is a bit more difficult than younger age because it could exhaust you easily so the approach of treatment will require more cautions.

 

To be honest, TCM herbs are not completely free from "side effects" because when there will be action, it always comes with reaction. It is a universal natural law that we must obey. What we do is not to avoid risks completely but to take calculated risks. TCM herbs and treatment will be provided under serious diagnostic and careful prescription. At most case, with efficient communication and trust, the herbal formulas should work effectively without irritations.

lkmnbord
Aug 29

Punctuation of the factor is followed for the items for the individuals. All the factors of the

assignment assistance are done for the future offers. The trained item is instilled for the approval of the terms for the humans in the middle of the training.

amywillor
4 days ago

A high-standard post with all imperative information about assignment help UK services. Looking forward to avail the premium services. Kindly visit AB Assignment Help.

New Posts
  • Aku Energija
    Dec 4, 2017

    Nekako ne morem priznati in se sprijazniti z diagnozo fibromialgija. Težave v hrbtenici imam že kar nekaj časa. Že, ko sem bila stara 20 let so se mi težave začele in so vse hujše in vse obširnejše. Naredila sem že ogromno pregledov,...nenehni obiski pri ortopedu, v zadnjih dveh letih sem naredila kolonoskopijo, bp., gastroskopijo, bp., ultrazvok trebuha bp. redno hodim, se razgibavam. Težavam pa ni konca, le še slabše je. Največjo bolečino, vsak dan imam v predelu vrata, ram in zadnjem delu hrbtenice v torakalnem delu. Nato se mi kakšen teden pojavi bolečina v kolenu, potem kakšen teden mravljinčenje na zadnji plati ali mravljinčenje po roki,po glavi....itd, itd.,....včasih se mi tudi kakšen teden v glavi vrti in imam občutek nesigurnosti. Ker se mi vse to dogaja, sem v decembru 2015 začela jemati antidepresive, ker naj bi po zdravnikovih besedah bilo bolje. Toda bolečina je enaka,le še vse se stopnjuje. Bojim se, da nimam kakšne druge bolezni, kot je multipla skleroza ali kaj drugega. Moja osebna zdravnica pravi, da obisk pri nevrologu ni potreben. Imam občutek, da mi zdravnica nekako ne verjame in zato mi je še huje. Lahko kako olajšate simptome?
  • Aku Energija
    Dec 4, 2017

    Sem 14-letna dekle, ki ima diagnosticiran atopijski dermatitis. na žalost se koža samo še poslabšuje. Vsako noč me koža zelo srbi, kar posledično pomeni pomanjkanje spanja. Ker končujem osnovno šolo je nenaspanost zelo moteča pri koncentraciji in učenju. Vsi zdravniki so nad mano obupali. Mogoče imate vi kakšen nasvet da bi zmanjšala praskanje in srbečico Lp.
  • Aku Energija
    Dec 4, 2017

    Spoštovani! Sem 50 letni diabetik na inzulinu in tabletah. Pred kratkim se je pojavilo nadležno srbenje kože.Čez dan še nekako gre, zvečer je nadležno tako, da se ne da zaspati.Prebral sem si, da je to posledica diabetesa. Sprašujem ali je kakšna pomoč za to nadležno srbenje ali ne. Hvala za odogvor.
Storitve

064 259 185 | info@akupunkturatkm.com 
PE Novo mesto: Ulica talcev 9, 8000 Novo mesto
PE Ljubljana: Tacenska cesta 135a, 1000 Ljubljana

  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

© 2017 by Aku Energija   |